W ostatnim czasie Netflix wziął się za testowanie zniżek i rabatów dla swoich nowych i starych subskrybentów. Serwis widząc, że konkurencja nie śpi, postanowił wprowadzić rabaty i zniżki do swoich trzech planów abonamentowych.
Netflix tańszy dzięki rabatom i zniżkom na abonamenty?
Oferta z rabatami jest testowana na razie tylko na rynku indyjskim. Jednak można przypuszczać, iż gigant wśród serwisów SVOD, uruchomi zniżki także w innych krajach świata.
Na rynku Indyjskim wygląda to dość ciekawie, ponieważ dostępne są 3 plany, które można wykupić na 3 miesiące, 6 miesięcy oraz 12 miesięcy.
Kupując pakiet w serwisie Netflix na 3 miesiące otrzymuje się 20% rabatu. Zamawiając pakiet na 6 miesięcy rabat wynosi 30%, a opłacając abonament na 12 miesięcy, rabat wynosi aż 50%. Daje to dość sporą obniżkę ceny w skali całego roku korzystania z subskrypcji.
Promocja na Netflix w Polsce – czy to się przyjmie?
W Polsce korzystanie z Netflix nie jest tanie w porównaniu do innych krajów Europy i biblioteki VOD dostępnej w serwisie.
Aczkolwiek gdyby Netflix zdecydował się na dodanie zniżek i rabatów na rynku polskim to oferta dla wielu użytkowników byłaby atrakcyjniejsza. Jeżeli użytkownik zdecydowałby się na opłacenie planu abonamentowego subskrypcji na całe 12 miesięcy z góry, dało by to oszczędność 50% ceny. Czyli za pakiet najdroższy, który kosztuje 52 zł za miesiąc użytkowania, a w skali roku daje nam to kwotę 624 zł, byłby tańszy o połowę i kosztowałby jedynie 312 zł.
Pytanie tylko. Czy Netflix faktycznie w Polsce obniżyłby najwyższy pakiet aż o 50%? Znając polskie realia, dostalibyśmy jeden z dwóch pakietów Standardowy lub Podstawowy z wyżej opisywanymi rabatami.
Sam pomysł na zniżki jest dość ciekawy i zapewne sporo osób zdecydowałoby się na subskrypcję Netflixa w takiej formie.